onsdag 3 april 2013

Det gäller att passa på!

 
 
Att gå hemma tar sin tid.,,
Ja nu har jag ju gått hem från mitt jobb för föräldraledigt...
Hur det känns?
Jo då!
Först trodde jag att den skulle snart komma ut efter all värk i kroppen.
Men  nu känns bebis så långt borta...
 
Jag känner inte av de så mycket.
Sömn verkar jag klara mig utan... De är inte det att jag inte kan för att de är
svårt att sova..
Jag är inte trött bara...
Och ikväll har jag legat och puffat på magen att T tänkte att den skulle kräkas därinne!
Men jag har inte tänkt på att den inte rört på sig idag.
Men nu så! Nu är de liv igen!
 
 
De här med att gå hemma... Man blir så lat!
Imorgon ska jag i alla fall ta tag o torka ut alla skåp i köket!
Det gäller att hålla sig sysselsatt och att äta gott!
Man måste passa på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar