söndag 24 mars 2013

Så bra helg!


I fredags efter jobbet blev det fotbollsmys hos Ts jobbarkompis.. Så mycket tips på de här med förlossning BB o barn.
Största tipset på BB va nog tofflor.
Det hade inte ens vi tänkt på! Hur bra liksom?
Igår kollade vi på fotboll ute.. Efter det kändes det som att bebisens huvud var en cm från att komma ut!
Ts föräldrar följde med oss hem på fika.. De stannade även på lunch. Och jag tycker de är så fantastiskt roliga!
På kvällen kom min syster man o barn hit för taco o marängsvissmys!
På kvällen till fångarna på fortet så fick jag ihållande mensvärk.
Så man kan ju hoppas att efter dessa tre dagar kvar att jobba. Att efter det ploppar bebis ut!
Men jag tror stenhårt på att jag ska få gå över tiden.
Men hur länge vill jag inte tänka på!
Idag har jag också molande värk men kommer inte som värkar utan bara håller i sig.. Roliga är att man vet att de kommer bli tusen gånger värre sen.
 
Nehe. Plocka undan frukosten o sen ut till Tuna o svärisar för att plocka  påskris och äta middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar