tisdag 21 maj 2013

När ens brön nästan kan explodera!

Förra veckan tackar jag de närmsta att de inte lämnade mig...
Migrän kom som ett brev på posten så och mitt humör!

Jag har ju en väldigt glad och nöjd liten bebis än så länge...
Men att han är vaken 1.5-2 timmar mellan matningarna gör att min sömn uteblir...
Så efter att ha pratat med Bvc så bestämde vi att vissa mål mat ska ersättas.
Hurra va bra sa mitt huvud!
Fördel. Han blir så mycket nöjdare och ser mycket mättare ut!

Nackdelen då. De finns ju inga antikroppar i ersättningsmjölken..
OCH mina tuttar exploderar!
Jag är lite fascinerad över hur stora och ont tuttar kan göra!
Tror inte T har fått klämma så ofta på ett par stenhårda tuttar som nu.

Varje gång de har gått lite för långt mellan pumpningarna så ropar jag på T o säger.
-Känn! KÄNN! Jätteont gör det! (för att han ska någonstans kunna sätta sig in i hur ont det gör)

Tror ni han skiter i o klämma?
Nej inte då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar