onsdag 3 oktober 2012

Sämst tjej

Tycker de är såååå tråkigt.
Jag är så trött hela tiden, tjurig konstant o otroligt lat.

Jag orkar ingenting.  Ibland känns de tillomed som att jag är världens sämsta flickvän, matte, vän o jobbarkompis..
Stackars T som får dras med mig här hemma när jag är som en kossa.
Mikko stackarn får inga överdrivna promenader. Ikväll skulle jag umgåtts med Manda o hockey men jag ballar ur i sista versen för att jag är utslagen.

O humorn? Var fan försvann den?!?!

Jag ler ju inte ens. O jag orkar inte ens försöka... Där är de tur jag bor ihop med den roligaste o bästa människa jag vet så de blir ett litet drag på smilet en gång ibland...

Åh!!!  Just de här med humöret o tröttheten alltså. De vill jag klara mig utan.

Nu säger jag god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar